اظهارنامه ارزیابی در EFQM قسمت دوم


رویکرد:
 نیاز سنجی برنامه های آموزشی - انطباق آموزشهابانیازهای واحدها - ارزیابی دوره های آموزشی -ارزشیابی سالانه کارکنان - ترويج كارتيمي
استقرار :
 1- نیاز سنجی آموزشی از واحد ها ،تهیه تقویم آموزشی و پیش بینی بودجه .
2- اعزام به مراکز آموزشی مورد تایید وزارت نیرو جهت اجرای دوره های آموزشی كوتاه مدت وبلند مدت
3- برگزاری سمینارهای آموزشی – تخصصی . 4 - ایجاد شناسنامه آموزشی کارکنان و به روز نمودن آنها.
5- برگزاری دوره های آموزشی قرآن ، زبان انگلیسی ،  فناوری اطلاعات و اتوماسیون اداری .
6- اجراي آموزشهاي دوره های طرح رشد و ارتقاء كاركنان
7 : اجرای فرایند عملیاتی ارزشیابی كاركنان  
ارزیابی و بازنگری : 1 - ارزیابی آموزشی دور های کوتاه مدت ، بلند مدت و سمینارها .
3-    جلسات کارشناسی با واحدها در خصوص تطبیق نیازهای آنها با آموزشهای کاربردی مندرج در تقویم .
4-    ارزیابی و باز نگری در نظام ارزشیابی عملکرد کارکنان در سال 83 نشست های متعدد تخصصی ، داخلی در سطح شرکت ( در اهواز ) و شرکت مادر تخصصی توانیر ( وزارت نیرو ) برگزار گردید .وهمچنين استفاده ازتجارب اشرکتهاي مشابه ه جهت استقرارسیستم سه ا قدام لحاظ شده است . 1- ارائه کارکرد واقعی در خصوص وضعیت موجود .2- ترسیم جریان نمودار انجام کار (EFQM) 3- ارائه مدل ذهنی مطلوب
نقاط قوت :
1-  منطبق شدن آموزشها با نیازهای کارکنان .
 2- مکانیزه شدن اطلاعات آموزشی کارکنان .
  3- ایجادشرایط مناسب ومساوي جهت افزایش مهارت و دانش کارکنان و ترفیع آنان
.4- توجه به برآورد نیازهای آموزشی
5- مبادله اطلاعات بین دفاتربرنامه ریزی نیروی انسانی، امورکارکنان و رفاه در زمینه های پرسنلی،آموزشی، ارزشیابی و ... از طریق سرور مرکزی و شبکه اینترانت
. 6-  طراحی فلوچارتهای فرایند اجرائی ارزشیابی عملکرد کارکنان .
همکاری با مشاور و تشکیل جلسات کارشناسی در زمینه بررسی وضعیت ارزشیابی عملکرد .-7
 مصاحبه و نظر سنجی براساس پرسشنامه ها از کلیه معاونین و مدیران و بررسی نقاط ضعف و قوت  ارزشیابی عملکرد .-8
كاهش سوءتفاهم هاوسوگيريها درتصميم هاي شركت وافزايش تفاهم  -9
 برقراري توازن دربين مهارت ها وتخصص هاي لازم براي رسيدن به اهداف مشترك گروهي -10
زمینه های بهبود:
1-ایجاد سیستم جامع نرم افزارآموزشی     2- تلاش جهت ارتقاء جایگاه آموزش در تشکیلات شرکت
    3- ارائه سيستم بهينه ارزشيابي عملكرد كاركنان .  4- افزايش تعهدوكيفيت دركارتيمي ( تصميم خوب = تعهد+ كيفيت
واژه های مرتبط: ایزو، گواهینامه ایزو ، استاندارد ایزو ، شرکت گواهی دهنده ایزو ، مشاوره ایزو ، مشاور ایزو، اخذ ایزو،ایزو 9001 ، الزامات ایزو



ثبت نظر شما

نام :

ایمیل :

نظر :



  • ایزو کارت چیست ؟
    با مزایای ایزو کارت آشنا شوید
  • ایزو چیست ؟
    سازمان جهانی استاندارد سازی
  • ایزو 9001
    استاندارد جهانی مدیریت کیفیت
  • ممیزی ایزو
    راهنمای نحوه ممیزی
  • شرکت گواهی دهنده ایزو
    معایب سیستم های سنتی اخذ ایزو
  • استاندارد محیط زیست
    ایزو 14001 : استاندارد جهانی محیط زیست
  • ممیزی ایزو
    روش اجرايي مميزي داخلي ایزو , استاندارد ایزو , پیاده سازی ایزو , روش اجرایی ایزو,
  • مستندات ایزو
    راهنمايي هاي براي تهيه مستندات سيستم مديريت كيفيت ایزو , گواهینامه ایزو , دستورالعمل ایزو , ایزو18001,
  • نظامنامه ایزو
    نظامنامه کيفيت ایزو , ایزو 9001, دانلود ایزو , پیاده سازی ایزو,
  • اخذ گواهینامه ایزو
    ایزو، گواهینامه ایزو ، استاندارد ایزو ، شرکت گواهی دهنده ایزو ، مشاوره ایزو ، مشاور ایزو، اخذ ایزو،ایزو 9001 ، الزامات ایزو
  • ایزو چیست؟
    ایزو، گواهینامه ایزو ، استاندارد ایزو ، شرکت گواهی دهنده ایزو ، مشاوره ایزو ، مشاور ایزو، اخذ ایزو،ایزو 9001 ، الزامات ایزو

آخرین مقالات


پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی
تمامی خدمات این فروشگاه ، حسب مورد ، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .

بالا